A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Центр дитячої та юнацької творчості Кам'янка-Бузької міської ради"

Звітність КЗ « Центру дитячої та юнацької творчості  Кам’янка-Бузької міської ради» ,2022

 

Звіт

КЗ « Центру дитячої та юнацької творчості 

Кам’янка-Бузької міської ради»  про роботу у 2022 році

 

У  2022   році робота Комунального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості  Кам’янка-Бузької міської ради» (далі ЦДЮТ ) була спрямована на виконання завдань чинних Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту» (зі змінами), Указу Президента України від 20.03.2008 № 244/2008 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», Указу Президента України від 30.09.2010 № 927/2010 «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді», листа Міністерства освіти і науки України від 29.01.2015 № 1/9-40 «Щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів», державних, регіональних та міських програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих і нормативно-правових документів у галузі загальної середньої та позашкільної освіти.

Комунальний  заклад «Центр дитячої та юнацької творчості  Камянка-Бузької міської ради» – це комплексний позашкільний навчальний заклад, який охоплює 5 напрямів позашкільної освіти: гуманітарний, художньо-технічний, художньо-естетичний, оздоровчий, спортивний.

Місцем розташування ЦДЮТ  є приміщення за адресою : м.Камянка-Бузька , вул. Шевченка 3/а. Загальна площа приміщень складає 902 м2.

Приміщення закладу частково відповідають державним санітарним нормам та правилам. У закладі обладнано  7   навчальних кабінетів, 1 хореографічна  зала з необхідним хореографічним обладнанням,методичний кабінет, кабінет директора,  актова зала на 80 глядацьких місць, яка потребує капітального ремонту. Усі навчальні кабінети частково  укомплектовані необхідним обладнанням, інструментами, матеріалами, реквізитом та меблями для проведення гурткових занять відповідно до освітніх програм та профілю гуртків.

Першочерговим завданням закладу позашкільної освіти є створення якісного освітнього середовища, де не лише здобуваються знання, а відбувається соціалізація особистості учня, підтримується належний рівень фізичного та психічного розвитку, реалізується індивідуальність. У ЦДЮТ  кожній дитині надається можливість життєвого вибору, створені педагогічні умови для профільного навчання та підвищення професійної компетентності педагогів.

Освітні потреби задовольняються сформованою мережею гуртків , робота яких здійснюється за бюджетне фінансування.

 

Мережа ЦДЮТ

У 2022 році  не збереглась мережа гуртків ЦДЮТ . Всього гуртками та студіями ЦДЮТ станом на грудень 2022 року  охоплено  425 вихованців, (додаток №1 Мережа творчих обєднань станом на грудень 2022 року).

Освітній процес у гуртках здійснювався за чинними освітніми програмами.

 

 

Три  колективи ЦДЮТ  підтвердили  почесне звання «Зразковий художній колектив».

Назва колективу

Керівник колективу

Присвоєння звання

Рік підтвердження звання

  1.  

Студія народного танцю «Мрія»

Сікорська З.Я.

Наказ МОН України

від 28.09.2022 № 863

2022

  1.  

Арт- студія образотворчого мистецтва «Колорит»

Литвин А.С.

Наказ МОН України

від 28.09.2022 № 863

2022

  1.  

Гурток бісерування «Намистинки»

Осіпчук Л.В.

Наказ МОН України

від 28.09.2022 № 863

2022

 

Кадрове забезпечення

У 2022  році у закладі працювало 12 основних  педагогічних працівників. Обслуговуючого персоналу на постійній основі – 3. Кількість зайнятих ставок  педагогічних працівників -  7.25, керівник - 1,0 ставки, методист - 1,0 ставки, завідувач музею - 0,5 ставки

 

Методична робота

Важлива роль у фаховому зростанні педагога, покращенні якості освіти, безперечно, належить організації методичної роботи. Діяльність ЦДЮТ  у 2022 році була спрямована на забезпечення належного рівня функціонування системи методичної роботи в закладі на основі вивчення результативності освітнього процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їх компетентності, пошуку шляхів реалізації завдань.

Методична робота закладу направлена на підвищення професійного рівня педагогічних працівників, приведення фахової та методичної компетентності педагогічних кадрів до рівня сучасних вимог і вирішувала такі завдання:

  • залучення педагогів до методичних заходів та науково-практичних проектів;
  • оновлення змісту навчання через використання інформаційного простору;
  • пошук нових форм колективної та індивідуальної роботи;
  • продовження впровадження інтегрованого навчання;
  • виявлення елементів новаторства та педагогічних інновацій у досвіді роботи педагогів ЦДЮТ ;
  • підготовка колективів закладу для підтвердження звання «Зразковий художній колектив».

Основний зміст методичної роботи здійснювався через такі колективні, індивідуальні та групові форми роботи, як методичне об’єднання, семінари, практикуми, майстер-класи, майстер-шоу, науково-практичні конференції, конкурси професійної майстерності, виставки тощо. Протягом року проводилися методичні наради з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами виховання підростаючого покоління, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, фахових періодичних видань тощо.

З метою координації усіх напрямків діяльності ЦДЮТ протягом навчального року проведено 3 засідання методичної ради.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності керівників гуртків, удосконалення методики проведення гурткового заняття, розвитку творчого потенціалу вихованців, підвищення творчої активності педагогічного колективу. Засідання МО здійснювались інтегровано у рамках засідання творчих груп, методичної та педагогічної ради, що дало можливість залучити до методичної роботи максимальну кількість педагогів.

Впровадженням у освітній процес проектної діяльності позитивно вплинуло на формування професійної компетентності педагогів, соціалізацію вихованців, створення дієвого освітнього простору.

У  2022 році педагоги ЦДЮТ  взяли участь у семінарах та конференціях різного рівня.

Протягом року педагоги брали  участь у  міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях та освітянських фестивалях.

У  2022  році педагоги та вихованці ЦДЮТ презентували свої досягнення на колективних та персональних виставках.

Моніторинг оцінки діяльності керівників гуртків показав, що педагоги мають достатньо високий фаховий рівень, належно здійснюють освітній процес, забезпечують виховну діяльність. Мають високі результати роботи як у професійній, так і у творчій та конкурсній діяльності.

 

 

Міжнародний досвід та співпраця

Педагоги ЦДЮТ  є дійсними  членами Міжнародної асоціації позашкільної освіти. Це дає можливість розширення спілкування та обмін досвідом не тільки в Україні, а й за її межами.

Участь вихованців ЦДЮТ  у конкурсах та фестивалях різних рівнів

Основним показником освітнього процесу є результативна участь вихованців та творчих колективів у обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах. Слід зазначити, що роботи вихованців Центру відзначались різноманіттям жанрів, високим рівнем майстерності і це дало змогу досягти високих результатів  (додаток №2)

Педагогічні керівники були нагороджені грамотами, подяками , а саме:

  • Сікорська Зоряна Ярославівна нагороджена подякою командира  військової частини  А4623  Волдимира Брагіна за сприяння діяльності військової частини у забезпечені захисту повітряного простору України , значний внесок у зміцнення обороноздатності нашої держави вході Вітчизняної війни проти російських загарбників
  • Подяка благодійної організації «РІЙ» за пакунки «Сила для сильних» керівникам творчих обєднань Малиновській В.Т., Литвин А.С.
  • Національно-патріотичне виховання

Вся робота з національно-патріотичного виховання дітей у закладі базується на виконанні положень Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді.

Робота в закладі направлена на формування у вихованців рис громадянина Української держави, особистої відповідальності і дієвості за долю та єдність країни, виховання у дітей та учнівської молоді поваги до Конституції, законів України, шанобливого ставлення до державних та національних символів країни.

Важливу роль у патріотичному вихованні відіграє участь дітей у відзначенні державних свят.

Реалізуючи Концепцію з національно-патріотичного виховання, як процес розвитку творчої особистості, педагогічний колектив закладу постійно веде пошук нових педагогічних технологій, що сприяють формуванню середовища, яке розвиває, навчає та виховує.

У виховній роботі з дітьми всі педагоги ЦДЮТ  завжди дотримуються таких принципів:

  • національної спрямованості;
  • гуманізації освітнього процесу ;
  • самоактивності і саморегуляції ;
  • соціальної відповідності.

Результатом патріотичного виховання є формування у вихованців почуття патріотизму, яке означає прояв особистістю любові до свого народу, поваги до українських традицій, відчуття своєї належності до України, усвідомлення спільності власної долі з долею Батьківщини, досконале володіння українською мовою, здатність захищати Україну та усвідомлення себе як представника своєї нації, носія її культури, репрезентанта її історії.

Важливим чинником національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді є система роботи зі збереження народних звичаїв та обрядів українського народу.

Традиційні заходи

З метою забезпечення необхідних умов для розвитку дітей та учнівської молоді в системі допрофесійної підготовки, виявлення обдарованої молоді та залучення її до занять у гуртках Центру, виховання національної свідомості, формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості систематично проводяться районні етапи міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів малюнків, поробок, творчих робіт, художньої самодіяльності , тощо.

Традиційно у закладі проводиться День відкритих дверей, у програму входять заходи по залученню школярів до гурткової роботи: проведення екскурсії по ЦДЮТ  для учнів шкіл ОТГ, проведення рекламної кампанії перед учнями і батьками, організовуються виставки-презентації гуртків, майстер-класи.

Особлива увага приділялась організації змістовного дозвілля вихованців. Забезпечувалося виконання заходів щодо формування у дітей і підлітків компетентного ставлення до власного здоров’я. Діяльність керівників гуртків була орієнтована на формування у дітей стійкої позиції, що передбачає визначення цінності здоров’я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров’я, поглиблення знань, умінь та навичок, пов’язаних з усіма складовими здоров’я (фізична, соціальна, психічна, духовна).

     Охорона здоров’я учасників навчально-виховного процесу, запобіганню дитячого травматизму, створення безпечних умов праці

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається в діяльності педагогічного колективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил та норм улаштування, утримання закладів загальної середньої освіти та організацій освітнього процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу ЦДЮТ з цих питань.

Протягом 2022 року в закладі була проведена робота з профілактики травматизму та запобігання нещасним випадкам. Систематично проводиться перевірка журналів з реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності, які ведуться педагогами закладу.

Серед працівників закладу проводились навчання з охорони праці та безпеки життєдіяльності за графіком.  Протягом року не зафіксовані випадки травматизму невиробничого характеру серед працівників. Проте слід постійно приділяти увагу роботі щодо профілактики травматизму у побуті.

 

Фінансово-господарська діяльність та матеріально-технічна база позашкільного закладу

Фінансування діяльності закладу забезпечується за державні кошти, кошти міського бюджету. Протягом року,  на жаль, не  були реалізовані заходи ремонту у зв’язку з браком коштів. Виконання робіт поточного ремонту здійснювалось власними силами, а саме :

1.Поточний ремонт укриття

2.Фарбування дверей та віконних рам.

3.Демонтаж печей.

 

Підсумки управлінської та контрольно-аналітичної діяльності адміністрації

Основними напрямами контрольно-аналітичної діяльності були:

  • отримання інформації для педагогічного аналізу, проведення моніторингових досліджень, надання методичної допомоги педагогічним працівникам;
  • створення оптимальних умов для навчання і виховання дітей;
  • реалізація методичної теми закладу;
  • виконання плану внутрішнього контролю та узагальнення підсумкових матеріалів;
  • реалізація пріоритетних напрямів державної політики щодо розвитку освіти, основних законодавчих та нормативних документів, регіональних програм в галузі освіти;
  • впровадження інноваційних технологій навчання;
  • робота закладу у міжатестаційний період.

Аналіз річного плану показав, що основний зміст запланованих заходів виконано.

               

 Директор                                                    З.Сікорська                                                

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень